Leczenie migreny! W czym może pomóc dobry stomatolog i klinika stomatologiczna?

Stomatologiczne szyny relaksacyjne uzupełniają leczenie migreny. Tylko najlepsze kliniki!

Klinika Stomatologiczna i Dobry Stomatolog Mogą Uzupełnić Skuteczne Leczenie Migreny!

Przełom w zapobieganiu bólowi głowy i migrenie!

migrena, klinika stomatologiczna, dobry stomatolog, chirurg, endodonta, periodontolog, ortodonta, tomografia, RTG, RTG 3D, panorama zębó, zdjęcie pantomograficzne'
Klinika stomatologiczna i dobry stomatolog wzbogacą zespół w leczeniu migreny! Chirurg, endodonta, ortodonta, periodontolog konsultują szczególne przypadki.

Najważniejsza amerykańska instytucja regulująca m.in. legalne i zalecane metody leczenia, żywienia i higieny w USA, Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) już paręnaście miesięcy temu zatwierdziła szynę relaksacyjną NTI Tension Suppression System (NTI Tension Suppression System) jako niefarmakologiczną alternatywę dla leczenia bólu głowy i migreny.

W obliczu statystyk, które podają, że tyko migrena i napięciowe bóle głowy dotykają razem do 12,5% mieszkańców Polski (4,75 miliona osób) zatwierdzenie szyny relaksacyjnej będącej elementem codziennego leczenia stomatologicznego do leczenia migreny i napięciowego bólu głowy przez jedną z najbardziej rzetelnych instytucji na świecie jest krokiem przełamującym sztuczne podziały na lekarzy i stomatologów i co ważniejsze niosącym bardzo cierpiącym pacjentom nadzieję na ulgę w dolegliwościach bólowych dzięki interdyscyplinarnemu podejściu do problemu bólu głowy.

Stomatolodzy od wielu lat prowadzili leczenie napięciowego bólu głowy i migreny szynami relaksacyjnymi spotykając się z dużym dystansem w oczach społeczeństwa, neurologów i psychiatrów. Ostatecznie uznano ich osiągnięcia lekarskie w leczeniu bólu głowy, co w połączeniu z wynikami rzetelnych badań pozwoliło na wdrożenie metody uzupełniającej leczenie bólu głowy i migreny.

Nie rezygnuj z dotychczasowego leczenia!

Skuteczność szyny relaksacyjnej należy analizować w kontekście kompleksowego leczenia. Nie można zaniechać terapii u neurologa, psychologa, psychiatrykardiologa czy innego specjalisty włączonego w leczenie migreny i napięciowego bólu głowy. Szyna relaksacyjna może być brakującym elementem podejmowanych działań, co razem z prowadzonym wcześniej leczeniem może przynieść ci ulgę. Pamiętaj, że szyna relaksacyjna nie ma działań niepożądanych, nie wchodzi w interakcje z lekami, nie można jej przedawkować. Jedyne ryzyko to brak efektu, a prawdopodobieństwo tego oszacowano na poziomie 18%.W wieloośrodkowym badaniu szyny relaksacyjnej NTI 82% pacjentów miało 77-procentową redukcję migren w ciągu 8 tygodni stosowania NTI. Używanie leków, takich jak sumatryptan, ibuprofen, paracetamol zostało zredukowane o prawie 50% i nie wystąpiły żadne skutki uboczne, ani nowe dolegliwości bóle. Do przygotowania szyny relaksacyjnej NTI wystarczy jedna wizyta u dobrego dentysty lub w dobrej klinice stomatologicznej, co może pomóc w pożegnaniu się z migreną! Nie chodzi tu o analizę bólu głowy w kontekście bólu zębów, szczęki, żuchwy do czego potrzebny jest chirurg szczękowyendodonta (leczenie kanałowe), ortodonta czy periodontolog. Skuteczność szyny relaksacyjnej NTI oceniono wykluczając stomatologiczne przyczyny, uwzględniając jednocześnie jedynie napięciowe bóle głowy i migrenę bez innych podłoża.

Uwaga!

Rzetelność i transparentność informacji udzielanych w naszym „Poradniku Pacjenta ATJ” stawiamy na pierwszym miejscu! Wpisy tworzą jedynie lekarze z doświadczeniem, dlatego pamiętaj:

• Leczenie to bardzo indywidualna kwestia
  • Nie ma drogi na skróty
  • Nie ma złotego środka jednakowego dla wszystkich
  • NIE REZYGNUJ Z PROWADZONEGO DOTYCHCZAS LECZENIA
  • Nie eksperymentuj z lekami na własną rękę
  • Metody niefarmakologiczne to tylko takie, które nie obligują do aplikowania w jakiejkolwiek formie do organizmu substancji chemicznych
  • Metody niekonwencjonalne stosuj z BARDZO DUŻĄ OSTROŻNOŚCIĄ!
  • Metody nowatorskie stosuj pod opieką zaufanego specjalisty
  • Szynę relaksacyjną NTI powinien wykonać dobry stomatolog lub dobra klinika stomatologiczna gdzie w razie potrzeby możesz wykonać RTG zębów. Czasem celem wykluczenia poważnych przyczyn stomatologicznych konieczna jest tomografia zębów (RTG 3D) lub zdjęcie pantomograficzne zębów (panorama zębów) bo stomatologia bez diagnostyki obrazowej nie daje pełnego bezpieczeństwa leczenia i pewności diagnostycznej.

Wszystkim pacjentom z bólami głowy życzymy szybkiej ulgi i pożegnania problemu!

Oferta ATJ!

Klinika Stomatologiczna ATJ! Dobry Stomatolog Dla Ciebie... Endodonta, Periodontolog, Chirurg, Ortodonta, Protetyk, Tomografia i Pantomograf Na Miejscu Dla Twojej Wygody.