Specjalizujemy się w protetyce! Klinika stomatologiczna ATJ w Łodzi udziela bezpłatnych konsultacji! Zobacz!

Nasze specjalności protetyczne to m.in. licówki, mosty, korony, implanty zębów... Poznaj możliwości poprawy uśmiechu! Klinika stomatologiczna z gwarancją!

protetyka stomatologiczna łódź, implanty łódź, licówki łódź, korony zębów łódź, mosty zębowe łódź, protezy łódź, chirurg szczękowy łódź, chirurgia szczękowa łódź, endodonta łódź,
Endodonta, chirurg szczękowy, periodontolog, protetyk to zespół biorący udział w leczeniu protetycznym w dobrej klinice stomatologicznej! Wcześniej wykonujemy zdjęcie panoramiczne zębów.

Dobra klinika stomatologiczna ma do zaoferowania wiele możliwości leczenia i naprawy nawet bardzo zniszczonych zębów.

Stomatologia zachowawcza, endodoncja, periodontologia a niekiedy chirurgia szczękowa stają się nieodzownym elementem planu protetycznego. Dobry endodonta i leczenie kanałowe pod mikroskopem to ważny proces przygotowawczy, ponieważ prace protetyczne należy osadzać na wyleczonych zębach! Chirurg szczękowy w razie konieczności usunie zęby, których nie da się wyleczyć, a moga spowodować infekcje, ból, zapalenia dziąseł, infekcje, a w niektórych przypadkach nawet konieczność usunięcia osadzonej wcześniej pracy protetycznej! Chorobami dziąseł i błony śluzowej zajmie się periodontolog. W przypadku braku wlasnych zębów, na których można podeprzeć pracę protetyczną można wszczepić implant zębowy. Po czasie zrasta się on z kością i staje się integralną podporą protetyki.

Następnie lekarz protetyk zgodnie z planem leczenia osadza most stomatologiczny, licówki, korony etc. Praca ta wymaga wcześniejszego przygotowania i niezwykłej precyzji. Każda nieszczelność może skutkować zniszczeniem panujących warunków i koniecznością wykonania pracy od początku. Dlatego warto taki zabieg wykonywać w dobrej klinice stomatologicznej z doświadczeniem w protetyce.

W związku z koniecznością multidyscyplinarnego podejścia do leczenia protetycznego oraz konieczności współpracy lekarzy kilku specjalności posiadanie w zespole specjalistów rożnych dziedzin jest niewątpliwym atutem dobrej kliniki stomatologicznej!

Ponadto posiadamy własną pracownię RTG. W naszej klinice można wykonać zdjęcie panoramiczne zębów (panorama zębów) i rentgen zębów (RTG zęba) na najwyższej klasie aparaturze radiologicznej.

Centrum stomatologiczne ATJ zaprasza na bezpłatne konsultacje! Zadzwoń!