Nikt nie zostanie w potrzebie! Dyżur Bólowy Łódź

Dyżur Bólowy Dentystów w Łodzi!

Dyżur Bólowy w Klinice Stomatologicznej ATJ w Czasie Pandemii! Jesteśmy Tu Dla Was!

dyżur bólowy, gdzie z bólem zęba, otwarte gabinety stomatologiczne łódź, dobry stomatolog łódź, klinika stomatologiczna łódź, pracownia RTG''
Dyżury bólowe w Łodzi. Nie wiesz, gdzie z bólem zęba? Zadzwoń do kliniki stomatologicznej ATJ... Musisz być zdrowy!

Szanowni Pacjenci,

W związku z bezprecedensową sytuacją epidemiologiczną na świecie, stanęliśmy wobec niezwykle trudnej decyzji co do zachowania ciągłości pomocy lekarsko-dentystycznej w naszej Klinice. Tworząc naszą Klinikę przyjmowaliśmy najwyższe standardy leczenia, wdrażaliśmy najskuteczniejsze schematy diagnostyczne i terapeutyczne w oparciu o maksymalne bezpieczeństwo Pacjenta. Stworzenie Kliniki ATJ było poparte pasją do leczenia, oddaniem dla Pacjentów i chęcią stworzenia wyjątkowego miejsca na mapie Łodzi, w którym każdy znajdzie pomoc, gdy zajdzie taka potrzeba. Przez ostatnie dni obserwowaliśmy dynamicznie rozwijającą się sytuację epidemiologiczną w Polsce i na świecie. Ludzi zamkniętych w domach bez przewidywanego końca izolacji. Nasze doświadczenie w licznych kursach zagranicznych pozwala na wymianę doświadczeń z lekarzami w tym dentystami z innych krajów na całym świecie. Nasi koledzy z krajów o najwyższych współczynnikach zakażenia, mówią o dramatycznej sytuacji Pacjentów bólowych potrzebujących natychmiastowej interwencji. W szpitalach nie ma dla nich miejsc, lekarze nie przyjmują podobnych przypadków. Jedynie w czasie ostatnich 24 godz. odebraliśmy kilka telefonów z prośbą o pilne przyjęcie Pacjentów z silnym bólem zęba.

W obliczu zamykania się klinik stomatologicznych i gabinetów w całej Polsce, nasz zespół solidarnie zdecydował, że udzieli pomocy każdemu Pacjentowi w potrzebie. Po rozmowie z każdym członkiem zespołu z dumą, ale nie bez obaw zgłaszamy gotowość do dalszego udzielania pomocy w nagłych przypadkach. Nasz zespół medyczny w poczuciu odpowiedzialności za Państwa zdrowie pomoże najbardziej potrzebującym w tych trudnych dla wszystkich chwilach.

Jesteśmy tu dla was Pacjenci naszej Kliniki i nie tylko! Udzielimy pomocy na miarę naszego doświadczenia i możliwości kadrowych każdemu Pacjentowi w potrzebie. Też się boimy, też mamy rodziny i jedno tylko zdrowie, ale nie zostawimy Was bez opieki póki starczy nam sił i środków higieny, aby zadbać o wasze bezpieczeństwo. Harmonogram pracy dostosowaliśmy do najnowszych zaleceń WHO.

• Zmniejszamy liczbę wizyt lekarskich

• Nie mieszamy się w poczekalni

• Pacjenci przychodzą pojedynczo na ustaloną godzine

• Osoby starsze leczymy jedynie w najpilniejszej potrzebie

• Każdy Pacjent myje ręce mydłem i dezynfekuje je dostępnym dla każdego specjalistycznym płynem w Klinice

• Każdy Pacjent wypełnia oświadczenie świadom odpowiedzialności za zarażenie innych osób

• Nie przyjmujemy Pacjentów w infekcji lub ujawniających takie objawy tzn. gorączkę, kaszel, zapalenie spojówek, trudności w oddychaniu, biegunka lub zespół grypowy. W przypadku wątpliwości, niejasnego wywiadu odmawiamy leczenia

• Nie przyjmujemy Pacjentów, którzy wrócili z zagranicy w ciągu ostatnich 15 dni lub mieli styczność z taką osobą

• Nie przyjmujemy Pacjentów poddanych kwarantannie lub mających z nimi kontakt

• Dzieci przyjmujemy jedynie w przypadku dolegliwości bólowych

Przyjmijmy wszyscy odpowiedzialną postawę. Jeśli możesz nie wychodź z domu, odwołaj spotkania zawodowe i towarzyskie. To samo dotyczy twoich dzieci. Nie odwiedzaj osób w podeszłym wieku. Ty możesz mieć chrypę i kaszel, oni mogą tego nie przeżyć.

Jeśli jesteś w potrzebie związanej z twoimi zębami udzielimy ci pomocy.