Stomatolog odpowiada dlaczego zęby częściej bolą latem!

stomatolog łódź, stomatologia łódź, dentysta łódź, implanty łódź, protetyka łódź, periodontolog łódź, chirurg szczękowy łódź, endodonta łódź'

Stomatolog pomoże uniknąć bólu zęba na urlopie. Odwiedź dobrą klinikę stomatologiczną i ustal czy konieczne jest pilne leczenie zębów lub konsultacja takich specjalistów jak endodonta, chirurg szczękowy, periodontolog czy protetyk.

Zwlekanie z leczeniem może popsuć długo wyczekiwany urlop. Uniknij tego dbając o zdrowie jamy ustnej i umów się na wizytę do stomatologa!

Dlaczego ból zęba częściej występuje latem?

• Wysoka temperatura otoczenia, rozgrzanie tkanek sprzyjają rozwojowi stanu zapalnego i bakterii co prowadzi do próchnicy i zapaleń miazgi
  • zwiększona aktywność fizyczna w stosunku do innych pór roku powoduje zwiększenie ukrwienia i metabolizmu tkanek, co przyspiesza procesy zapalne, które w innych warunkach wystąpiły by później lub nie były by tak gwałtowne
  • zmiany ciśnienia atmosferycznego (loty samolotem, wycieczki górskie). Ból zęba w wyniku obniżenia ciśnienia atmosferycznego nazywa się barodontalgia. Świadczy ona o obecności gazu w komorze zęba, który może być wynikiem procesu zapalnego
  • dieta bogata w kwaśne owoce powoduje rozpuszczanie szkliwa i nadwrażliwość zębów

Najlepszą ochroną jest profilaktyka. Zgłoś się do stomatologa na konsultację lub dawno zaplanowane leczenie. Każda dobra klinika stomatologiczna oferuje bezpłatne konsultacje, które można wyznaczyć w wygodnym terminie. Wystarczy 15 minut i RTG zęba lub pantomograf, aby ustalić konieczność leczenia przed urlopem. W naszej klinice stomatologicznej wszystko znajduje się w jednym miejscu dla Państwa wygody.

Umów się na konsultację

Stomatologia ATJ - Implanty, protetyka, endodoncja pod mikroskopem, chirurgia szczękowa, periodontologia i RTG dla każdego na wyciągnięcie ręki!