logo-gazety-wyborczej-blog-o-mediach-tresc-jest-najwazniejsza1.jpg

Gazeta Wyborcza o Klinice Stomatologicznej ATJ

2015-08-01

Rozmowa Gazety Wyborczej ze stomatolog dr Agnieszką Toll-Jasek o jakości i kompleksowości leczenia w nowoczesnej klinice stomatologicznej:

"W skład naszego zespołu wchodzą stomatolodzy, stomatolog dziecięcy, endodonta, chirurg szczękowy, periodontolog , ortodonta, protetyk. Zajmujemy się również implantami, stomatologią estetyczną np. wybielanie zębów. Zespół uzupełnia konsultant lekarz medycyny oraz psycholog. Trudno o bardziej kompleksowe podejście do leczenia."

fotolia_60879378_xs.jpg
BLOG

Dlaczego zęby bolą na urlopie?!

2015-06-12

Zęby częściej bolą latem - to nie mit! Ból zęba podczas letniego urlopu może odebrać całą przyjemność! Jest kilka przyczyn wystąpienia bólu zęba. Można temu w prosty sposób zapobiec!

fotolia_56354003_xs.jpg
BLOG

Chirurg szczękowy - Zaufaj specjaliście w dobrej klinice stomatologicznej!

2015-02-20

Chirurgia szczękowa to nie tylko usuwanie zębów! To także zabiegi obejmujące tkanki miękkie jamy ustnej, policzków, warg czy plastyka wądzidelka. Jednak kiedy okazuje sę, że nie jest możliwe uratowanie zęba leczeniem kanałowym należy skorzystać z pomocy chirurga szczękowego!

Dobry chirurg szczękowy w Twoim mieście pomoże uniknąć późniejszych poważnych komplikacji! Czytaj dalej!

fotolia_64315807_xs.jpg
BLOG

Leczenie kobiet w ciąży jest bezpieczne. Dobra klinika stomatologiczna zapewni ci spokój i bezpieczeństwo!

2015-02-17

Dobry stan higieny jamy ustnej to obecnie standard przy kwalifikacji do porodu. Eliminacja ognisk zapalnych to niezbędny element przygotowania do rozwiązania ciąży. Ustalenie wizyty na dużo przed porodem zaoszczędzi rodzicom oczekującym na narodziny dziecka niepotrzebnego stresu! Umów się na wizytę u stomatologa w dobrej klinice stomatologicznej! Dowiedz się więcej...

skanowanie0001.jpg
BLOG

Stomatologia dziecięca nie może być tylko pracą! Bez pasji pozostaje rzemiosłem... Sprawdź nasze metody!

2015-01-26

Nasze starania w leczeniu stomatologicznym dzieci zostały docenione certyfikatem "Gabinetu przyjaznego dziecku"! W zespole lekarzy Kliniki ATJ pracują lekarze specjalizujący się w stomatologii dziecięcej. Obejmujemy opieką całe rodziny, a w połączeniu z nowoczesną diagnostyką radiologiczną i współpracą z lekarzami wszystkich specjalności staliśmy się rodzinym centrum stomatologicznym! Zapraszamy na bezpłatne konsultacje!

fotolia_52603149_xs.jpg
BLOG

Ból zębów w reakcji na zimne lub ciepłe pokarmy. Jak wyleczyć?

2014-07-25

Ból w kontakcie z lodami, herbatą to stan w którym należy poradzić się specjalisty. Badanie lekarskie wyjaśni jaki sposób postępowania jest dla Ciebie najlepszy. Niektóre preparaty są przeciwwskazane przy współwystępowaniu np. chorób nerek, dlatego zapewnij sobie bezpieczeństwo i lecz nadwrażliwość pod kontrolą dobrego stomatologa. Porady znajdziesz tutaj.

Ból zębów w kontakcie z lodami czy herbatą?

fotolia_57756227_xs_1.jpg

Leczyć zęba czy usunąć?

2014-07-22

Zawsze warto leczyć zęby kiedy jest to możliwe. Są one potrzebne nie tylko do żucia i uśmiechania się, ale w odpowiednim momencie mogą posłużyć jako podpora dla uzupełnień protetycznych, np. mostu, który jest mniej inwazyjnym i kosztownym zabiegiem niż wszczepianie implantów. Leczenie to nie tylko leczenie kanałowe, ale także chirurgia. Które zęby warto leczyć? Czytaj dalej.

Leczyć czy usunąć zęba? Odpowiedź znajdziesz w Stomatologii ATJ.

Archiwum aktualności ›